Case: fit20 als succesformule in de markt

01 mrt

Fit20 LogoKwestie : fit20 staat in de top 10 van snelst groeiende franchiseorganisaties van Nederland. Startende franchisenemers hebben baat bij goede lokale media-aandacht. De formule heeft baat bij landelijke media-aandacht

Doel : naamsbekendheid vergroten & branding van de naam

Aanpak Franchisenemers : Voor de (startende) franchisenemers wordt een kant-en-klaar free publicity pakket samengesteld, bestaande uit een korte training, een persbericht, een perslijst en tips hoe de media te informeren.

Aanpak Franchisegever : Nieuws uit het hoofdkantoor wordt stelselmatig met een persbericht gecommuniceerd en actief nagebeld met inhoudelijke informatie voor een verhaal, aangepast aan de doelgroep van het medium.

Resultaat : Lokaal en regionaal zijn media meteen goed geïnformeerd en schrijven over de nieuwe vestiging. In landelijke media worden de financieel zakelijke kant alsook de gezondheidsvoordelen van fit20 met regelmaat behandeld.