Persbericht to Go

Heb je nieuws dat interessant is om te delen met je relaties, (potentiële) klanten of de pers? Wil je een nieuwe website lanceren, een nieuwe dienst of product in de markt zetten, ga je een evenement organiseren of ben je genomineerd voor een prijs? Dan is een persbericht mogelijk een effectieve optie. Laat met een persbericht de wereld en jouw bestaande relaties weten welk nieuws je hebt met een Persbericht To Go.

Met een telefonische intake inventariseren we de nieuwsfeiten en kans van slagen met het persbericht. Kortom, of dit nieuws op dit moment kans van slagen heeft om te worden opgepakt door de media. Aan de hand van de verzamelde informatie – van jou en via een online search – schrijf ik het persbericht. Ook stel ik een perslijst met je samen aan de hand van trefwoorden zodat we zeker weten dat we de voor jou belangrijkste pers bereiken.

Dit persbericht stemmen we met je af en na een akkoord versturen we het persbericht vanuit jouw naam naar de relevante pers. Zo werken we aan het vergroten van je naamsbekendheid. Media reageren namelijk naar jou. We kunnen eventueel ook de mediamonitoring aanzetten zodat je precies ziet welke media jouw bericht hebben opgenomen.

Algemeen telefoonnummer
085 - 9024 924