Persbericht to Go

Heeft u nieuws dat interessant is om te delen met uw relaties, (potentiële) klanten of de pers? Wilt u een nieuwe website lanceren, een nieuwe dienst of product in de markt zetten? Gaat u een evenement organiseren of bent u genomineerd voor een prijs?

Dan is een persbericht mogelijk een effectieve optie. Laat met een persbericht de wereld en uw bestaande relaties weten welk nieuws u heeft met een Persbericht To Go.

Meer informatie

Met een telefonische intake inventariseren we de nieuwsfeiten en kans van slagen met het Persbericht To Go. Kortom, of dit nieuws op dit moment kans heeft om opgepakt te worden, door de media. Aan de hand van de verzamelde informatie – van u en via een online search – schrijven wij het persbericht. Ook stellen wij een perslijst met u samen aan de hand van trefwoorden. Zodat we zeker weten dat we de belangrijkste pers bereiken.

Dit Persbericht To Go stemmen we met u af en na een akkoord versturen we het persbericht vanuit uw naam naar de relevante pers. Zo werken we aan het vergroten van uw naamsbekendheid. Media reageren namelijk direct naar u. Met mediamonitoring kunnen we precies zien welke media het bericht hebben opgenomen.

Dit vinden anderen…

“Mijn ervaring met de dames van UwPersvoorlichter beschouw ik als uitermate professioneel en betrouwbaar. Daarnaast is het contact persoonlijk en gezellig. Kortom; een ijzersterke combinatie voor onze stichting.”
“Marike denkt actief mee over het plaatsen van nieuwtjes over mijn bedrijf in de media. Ze is praktisch en oplossingsgericht en heeft een enorm netwerk in de mediawereld. Ze weet hoe de pers benaderd moet worden en heeft mij aan zinvolle leads geholpen, zoals de radio en een mooi magazine, waar ik in een column in heb.”
“Met haar brede kennis, ervaring en creativiteit slaagt Marike er telkens weer in de aandacht van de media te trekken en onze vereniging (vFAS) op de kaart te zetten. Zij denkt actief met ons mee over p.r. kansen, heeft een tomeloze energie en geeft nooit op!”
“Mits het geen concurrent is, zou ik Marike aan iedereen aanbevelen. Ze denkt met ons mee in de onderwerpen en denkt met media mee in leuke acties waardoor ze geregeld mooie media-uitingen weet te realiseren.”
Martijn Bulterman, voorzitter van de NVPH
“Werken met Marike is letterlijk een feest. Het voelt alsof ze één van ons is. We kunnen niet meer zonder…”