Hans Keeren

Hans Keeren

Sinds 2008 is Hans Keeren gespecialiseerd in zoekmachine optimalisatie, ook wel SEO genoemd. Het vak zoekmachine optimalisatie is het hoger laten scoren van webpagina’s in Google. Heel handig, want de meeste mensen klikken tijdens de zoektocht op de eerste zoekresultaten op Google. En dan wilt u het liefst bovenaan staan.

Eén van de onderdelen van SEO is reputatiemanagement. SEO-reputatiemanagement is het zorgen voor positieve resultaten in Google over uw bedrijf of uzelf.

Het kan gebeuren dat er resultaten in Google staan die u niet bevallen. Dit kan een beschimping zijn, een onschuldige opmerking of zelfs een complete lastercampagne. Wat ook de oorzaak of reden ook is; het resultaat is negatief voor u en/of uw bedrijf. Dat wilt u niet!

SEO-reputatiemanagement kan u hierbij helpen. Hans zorgt ervoor dat de negatieve resultaten naar pagina 2 verdwijnen en dat er positieve berichten voor in de plaats komen. Wat deze positieve resultaten zijn, is afhankelijk van uw wensen. In onderling overleg bepaalt Hans wat het beste voor u is.

Hans over Marike: “Ik werk graag samen met Marike nadat zij en haar team een crisis hebben bezworen of begeleid. Ik wacht dan eerst tot de ergste storm is gaan liggen en pas dan ga ik aan de slag om – met behulp van Search Engine Optimalisation en goed nieuws – de naamsbekendheid van de klant weer op te bouwen en positief in te vullen.”