Hans Keeren

Hans Keeren

Sinds 2008 is Hans Keeren gespecialiseerd in het vak zoekmachine optimalisatie, ook wel SEO genoemd. Zoekmachine optimalisatie is het hoger laten scoren van webpagina’s in Google. Heel handig, want de meeste mensen klikken op de eerste zoekresultaten bij hun zoektocht op Google. En dan wil je het liefst bovenaan staan.

Eén van de onderdelen van SEO is reputatie management.  SEO-reputatie management is het zorgen voor positieve resultaten in Google over je bedrijf of jezelf.

Het gebeurt dat er resultaten in Google staan die je niet bevallen. Dit kan een negatieve beschimping zijn, een onschuldige opmerking, dan wel een complete lastercampagne. Wat ook de oorzaak of reden ook is; het resultaat is negatief voor jou en/of jouw bedrijf. Dat wil je niet!

SEO-reputatie management kan je hierbij helpen. Hans zorgt ervoor dat de negatieve resultaten naar pagina 2 verdwijnen en dat er positieve resultaten voor in de plaats komen. Wat deze positieve resultaten zijn, is afhankelijk van jouw wensen. In onderling overleg bepaalt Hans wat het beste voor je is.

Ik werk graag samen met Marike nadat zij en haar team een crisis hebben bezworen of begeleid. In die crisiscommunicatie gevallen wachten we eerst tot de ergste storm is gaan liggen en dan ga ik aan de slag om – met behulp van Search Engine Optimalisation en goed nieuws – de naamsbekendheid van de klant weer op te bouwen.