Uw Persvoorlichter2022-12-15T14:35:37+00:00

UW PERSVOORLICHTER

Direct op het bureau van de juiste redacteur

Laat met een persbericht de wereld en uw bestaande relaties weten welk nieuws u heeft met een Persbericht To Go.

Als persvoorlichters maak ik deel uit van de klant.

Met een effectieve planning bepalen we met welk nieuws we wanneer naar buiten gaan. Samen bepalen we welke doelgroep(en) we willen bereiken en selecteer ik de juiste media of journalisten. Met de specialisten van deze media bouw en onderhoud ik – namens de klant – een relatie op. Bij interessante ontwikkelingen bij de klant weet ik ze te vinden en vice versa bellen zij mij als het gaat over de expertise van mijn klant.

Ons aanbod

Mediapakket

Baalt u er ook van dat uw concurrent altijd in het journaal naar zijn mening wordt gevraagd? Of dat u maar steeds geen gehoor krijgt bij de media als u een persbericht verstuurt? Terwijl u wél wat te vertellen heeft?

Abonnement

Dat u in de spotlights staat en uw bedrijf in het nieuws komt als het gaat over uw expertise. Dat geeft een goed gevoel. Niets is leuker dan door media gevraagd te worden om uw mening. U bent dan zichtbaar bij (potentiële) klanten of leden, bij de concurrent, maar óók bij andere media.

Persbericht to Go

Heeft u nieuws dat interessant is om te delen met uw relaties, (potentiële) klanten of de pers? Wilt u een nieuwe website lanceren, een nieuwe dienst of product in de markt zetten? Gaat u een evenement organiseren of bent u genomineerd voor een prijs?

Ons Team. Uw Persvoorlichters.

Dagelijks heb ik – namens mijn klanten – contact met de media. Ik informeer ze over nieuwswaardige zaken en vice versa is mijn klant een betrouwbare bron voor journalisten. Zo creëer ik betrokkenheid en bouw ik aan de naamsbekendheid van mijn klant. Want dat is de voornaamste reden om mij aan boord te halen.

Workshop aanbod

Masterclass crisiscommunicatie

Samen met jouw crisiscommunicatieteam simuleren we in een dag verschillende levensechte situaties waarin jouw team, onder leiding van experts, zelfstandig werkt aan crisisbeheersing.

Mediatraining

Heb je of verwacht je een interview op tv, radio, krant of (vak)blad? Heb je dat nog nooit gedaan of is dat alweer een tijdje geleden? Dan is het raadzaam om een mediatraining te volgen.

Workshop ‘In de Media’

Wil je zelf aan de slag en de media vertellen over je boek, jouw mening of expertise? Ben je werkzaam in een organisatie en wordt free publicity onderdeel van je werkzaamheden? Dan is de workshop ‘In de Media’ perfect voor jou.

Aanbevelingen

logo SHL

Hofleveranciers: hartverwarmend

Nederland kent 600 hofleveranciers, allen zijn 100 jaar of ouder. Ze zijn er in alle soorten en maten: van bloemist tot orgelbouwer, van stroopfabriek tot vleeshouwerij, van pianobouwer tot bierbrouwer. Ik ben er trots op dat ik met ze werk.

logo

Liefdesverdriet is geen nieuws

Ik zei gelijk ‘ja’ op de vraag van Liefdesverdrietpsycholoog Hester Schaart om meer zichtbaarheid in de media. Wat een mooi en zeer herkenbaar onderwerp. Ook voor media identificeerbaar en dus interessant.

Meer aandacht voor erfenis en scheiding

De vereniging van Familie- en erfrecht Advocaten Scheidingsmediators (vFAS) wil meer media-aandacht voor scheiding en erfenis. Iedereen krijgt er in zijn leven een keer zelf of door anderen mee te maken. En als mensen er meer over weten, komen ze beslagener ten ijs als het nodig is. Er is genoeg te vertellen over het familierecht.

Ga naar de bovenkant