Als branchevereniging, onderneming of stichting, zet u zich vol elan in voor uw vereniging, uw organisatie, uw visie en uw overtuiging.
Binnen jullie organisatie, genootschap of vereniging bevinden zich experts op dat gebied. En voor het voortbestaan is het belangrijk zichtbaar te zijn voor de bestaande én nieuwe klanten, leden of donateurs. Zij bieden u bestaansrecht.
Maar hoe bereikt u die nieuwe mensen? Hoe zorgt u ervoor dat u zichtbaar wordt én blijft? En misschien is het wel handig dat de (lokale) politiek bewogen wordt en van uw bestaan afweet.
U wordt pas gevonden als mensen weten van uw bestaan.
Een open deur wellicht, maar hoe nu verder, hoe realiseer je dat?
Er zijn vele (externe) communicatiemiddelen in te zetten. Wij specialiseren ons in het verkrijgen van media-aandacht. Aandacht in uw doelgroep voor uw passie, expertise, kennis en/of overtuiging. Dat doen we door te communiceren met de media die uw doelgroep leest, luistert en kijkt. Door de pers voor te lichten.
Wij doen de persvoorlichting voor brancheverenigingen, bedrijven, en stichtingen. We zorgen voor bekendheid bij de media en voor publicaties in tijdschriften, magazines, interviews op radio en tv en nieuwsartikelen in de krant. Maar ook trainen we bedrijven en experts die zelf aan de slag willen om media-aandacht te krijgen voor hun organisatie, dienst, boek of visie.