Persbericht to Go

Heeft u nieuws dat interessant is om te delen met uw relaties, (potentiële) klanten of de pers? Wilt u een nieuwe website lanceren, een nieuwe dienst of product in de markt zetten? Gaat u een evenement organiseren of bent u genomineerd voor een prijs?

Dan is een persbericht mogelijk een effectieve optie. Laat met een persbericht de wereld en uw bestaande relaties weten welk nieuws u heeft met een Persbericht To Go.

Meer informatie

Met een telefonische intake inventariseren we de nieuwsfeiten en kans van slagen met het persbericht. Kortom, of dit nieuws op dit moment kans heeft om opgepakt te worden, door de media. Aan de hand van de verzamelde informatie – van u en via een online search – schrijven wij het persbericht. Ook stellen wij een perslijst met u samen aan de hand van trefwoorden. Zodat we zeker weten dat we de belangrijkste pers bereiken.

Dit persbericht stemmen we met u af en na een akkoord versturen we het persbericht vanuit uw naam naar de relevante pers. Zo werken we aan het vergroten van uw naamsbekendheid. Media reageren namelijk direct naar u. Met mediamonitoring kunnen we precies zien welke media het bericht hebben opgenomen.

Bekijk meer contactgegevens