Abonnement

Niets is leuker dan door media gevraagd te worden om uw mening. Dat u in de spotlights staat en uw bedrijf in het nieuws komt als het gaat over uw expertise. U bent dan zichtbaar bij (potentiële) klanten of leden, bij de concurrent, maar óók bij andere media.

Als persvoorlichter werk ik samen met u aan het vergroten van uw naamsbekendheid of het uitbouwen van uw expertstatus. Met een kijkje in de operatievind ik nieuwswaardige onderwerpen over uw visie of (bijzonderheden van) het product of dienst. In een jaarplanner verzamelen we haakjes en verschillende onderwerpen waarmee we media kunnen informeren.

Met een mediapakket koopt u expertise voor het naar buiten brengen van nieuws. Dat kan regionaal of landelijk nieuws zijn, of nieuws specifiek voor uw branche. Ik zoek, vind en verwoord het nieuws op pakkende wijze. Zo weten we de relevante media te bereiken. We werken meestal met een persbericht waarmee we de media informeren, maar ook onderhouden we persoonlijke contacten met de media. Kortom, we zitten kort op de bal als we nieuws naar buiten willen brengen of een mening willen delen.

Persberichten worden verstuurd aan relevante lokale, regionale en landelijke media. Van dagbladen tot online media, van radio/tv tot maand- en vakbladen. Op onze shortlist van belangrijkste redacteuren en journalisten staan die contacten waarmee we eerst contact hebben namens uw bedrijf. Zo werken we ook bij de media aan de naamsbekendheid van uw organisatie. Als er (nog) geen sociale mediastrategie binnen uw organisatie is opgezet, dan leveren we de content aan voor berichtgeving op sociale media.

Het verkrijgen van naamsbekendheid is geen quick fix. Het vraagt tijd, geduld én kennis van zaken. Mochten we willen opschalen of uitbreiden, dan heb ik een team om me heen waarmee we kunnen werken aan reputatieschade, presentatietechnieken en persvoorlichting.

Neem contact op

Bekijk meer contactgegevens