Kwestie

Na een succesvolle introductie in 2012 van de elektrische bolderkar de Stint – waarmee inmiddels zo’n 400 BSO’s zijn uitgerust – wordt er gewerkt aan een gezinsmodel. Binnenkort komt de Stint Urban Mobility op de markt

Doel

Productbekendheid vergroten

Aanpak

De doelgroep van deze bakfiets is het hoger segment, we targeten op de media die deze doelgroep leest, luister en kijkt

Resultaat

Over de Stint wordt haast wekelijks een berichtje geplaatst van – meer dan – tevreden BSO’s, kinderen die ‘stintje rijden’, ouders en gemeenten.

Het is heerlijk om iets uit handen te geven aan UwPersvoorlichter, ik heb er vervolgens geen omkijken meer naar. Ze bieden inspiratie en zijn ook echte ondernemers. Dat vind ik erg fijn want met medewerkers kan ik niets, die hebben een standaard verhaal en als het moeilijk word krijg ik dan een manager voor wie ik meteen meneer xxx ben. Nee liever dit, veel liever dit.
Ze zijn creatief. We kijken dan samen hoe we het verhaal het beste kunnen vormgeven. Ze zijn eigen, authentiek, en ze weten dit ook vast te houden. Ook als ze onder druk staan. Dat is niet iedereen gegeven

Edwin Renzen, directeur/eigenaar Stint

Neem contact met mij op!

Vragen of opmerkingen? Neem contact met mij op!