Abonnement

Niets is leuker dan door media gevraagd te worden om uw mening. Dat u in de spotlights staat en uw bedrijf in het nieuws komt als het gaat over uw expertise. U bent dan zichtbaar bij (potentiële) klanten of leden, bij de concurrent, maar óók bij andere media.

Als persvoorlichter werk ik samen met u aan het vergroten van uw naamsbekendheid of het uitbouwen van uw expertstatus. Met een kijkje in de operatievind ik nieuwswaardige onderwerpen over uw visie of (bijzonderheden van) het product of dienst. In een jaarplanner verzamelen we haakjes en verschillende onderwerpen waarmee we media kunnen informeren.

Met een mediapakket koopt u expertise voor het naar buiten brengen van nieuws. Dat kan regionaal of landelijk nieuws zijn, of nieuws specifiek voor uw branche. Ik zoek, vind en verwoord het nieuws op pakkende wijze. Zo weten we de relevante media te bereiken. We werken meestal met een persbericht waarmee we de media informeren, maar ook onderhouden we persoonlijke contacten met de media. Kortom, we zitten kort op de bal als we nieuws naar buiten willen brengen of een mening willen delen.

Persberichten worden verstuurd aan relevante lokale, regionale en landelijke media. Van dagbladen tot online media, van radio/tv tot maand- en vakbladen. Op onze shortlist van belangrijkste redacteuren en journalisten staan die contacten waarmee we eerst contact hebben namens uw bedrijf. Zo werken we ook bij de media aan de naamsbekendheid van uw organisatie. Als er (nog) geen sociale mediastrategie binnen uw organisatie is opgezet, dan leveren we de content aan voor berichtgeving op sociale media.

Het verkrijgen van naamsbekendheid is geen quick fix. Het vraagt tijd, geduld én kennis van zaken. Mochten we willen opschalen of uitbreiden, dan heb ik een team om me heen waarmee we kunnen werken aan reputatieschade, presentatietechnieken en persvoorlichting.

Dit vinden anderen…

“Mijn ervaring met de dames van UwPersvoorlichter beschouw ik als uitermate professioneel en betrouwbaar. Daarnaast is het contact persoonlijk en gezellig. Kortom; een ijzersterke combinatie voor onze stichting.”
“Marike denkt actief mee over het plaatsen van nieuwtjes over mijn bedrijf in de media. Ze is praktisch en oplossingsgericht en heeft een enorm netwerk in de mediawereld. Ze weet hoe de pers benaderd moet worden en heeft mij aan zinvolle leads geholpen, zoals de radio en een mooi magazine, waar ik in een column in heb.”
“Met haar brede kennis, ervaring en creativiteit slaagt Marike er telkens weer in de aandacht van de media te trekken en onze vereniging (vFAS) op de kaart te zetten. Zij denkt actief met ons mee over p.r. kansen, heeft een tomeloze energie en geeft nooit op!”
“Mits het geen concurrent is, zou ik Marike aan iedereen aanbevelen. Ze denkt met ons mee in de onderwerpen en denkt met media mee in leuke acties waardoor ze geregeld mooie media-uitingen weet te realiseren.”
Martijn Bulterman, voorzitter van de NVPH
“Werken met Marike is letterlijk een feest. Het voelt alsof ze één van ons is. We kunnen niet meer zonder…”